Kāpēc tiešsaistes kazino kļūst par lielajiem vārdiem futbolā sponsorēšanā?

Izklaide ir viena no ienesīgākajām nozarēm visā pasaulē. Katru dienu cilvēki tērē tonnu naudas azartspēlēm, sportam un atpūtai. Konkrētas jautras darbības ir pieejamas reālajā pasaulē, kamēr citi, piemēram,tiešsaistes kazino, kā Casino-latvia.com, gaida spēlētājus un tiešsaistes laika nišu mīļotājustīmeklī. Futbols ir vispopulārākais bezsaistes veids, lai izklaidētos,turēdams troni kā neapstrīdamu visu sporta veidu aizstāvi. Ko jūsiegūstat tad, kad pievienojaties tiešsaistes kazino un futbolam? Atbilde ir – futbola sponsorēšana – un lūk, kāpēc tiešsaistes kazino tajā kļūst parlieliem vārdiem.

Labākie futbolisti piesaista sponsorus

Futbols nav tas, kas tiek izmantots pirms dažiem desmitiem gadu.Lieliski futbolisti tagad ir slavenības un magnēti neticamiem futbolasponsorēšanas darījumiem. Ņemot to vērā, galveno spēlētāju piemēri,kas gūst peļņu no viņu slavas, vairs nav retums.

Vēlākais, lai iekļūtu lielāko sponsoru darījumu klubā, ir ZlatansIbrahimović, augstākās kvalitātes futbolists no Zviedrijas. Pavisamnesen Zlatans pameta Mančestras United un Angliju, lai pārceltos uzLosandželosu, ASV un spēlētu uz LA Galaxy.

Zlatans Ibrahimović paziņojis par savu partnerību ar zviedru totalizatorazīmolu Bethard.

Šis pārskaitījums izskatītos kā jebkurš cits, ja tas nebūtu paredzētsvienam sīkam sīkumam. Vai arī būtu jāsaka 8 līdz 10 miljoni sīkupapildinformāciju? Tieši pēc pievienošanās MLS klubam Zlatāns atklājavēl vienu līgumu. Viņš sāka partnerattiecības ar zviedru totalizatoruoperatoru Bethard. Kas vairāk, saskaņā ar Zviedrijas tehnoloģiju vietniBreakit viņš no sava paraksta nopelnīs 8 līdz 10 miljonus eiro. Oho!

Lielie tiešsaistes kazino Sponsor Majoru futbola klubi

Iedomājieties, ka cīnāties par miljoniem viktorīnā “Kurš grib kļūt parMiljonāru?”, un pēdējais jautājums, kas stāv starp jums un balvu, ir šāds– “Vārds pieci no lielākajiem kazino sponsorēšanas darījumiem, kassaistīti ar futbola klubiem”! Hmmm!

Godīgi sakot, tas nav viegli, tāpēc centīsimies to darīt kopā. Pirmais nopieciem varētu nebūt tik liels kā citi, bet tā nozīme slēpjas faktā, ka tasbija pirmais futbola kreklu sponsors Anglijas Premjerlīgas vēsturē, laibūtu derību kompānija. Tas notika 2002. gadā, un darījums tika slēgtsstarp Fulham un Betty Casino.

Tiešsaistes kazino turpina palielināt savu ietekmi sportā, parakstotienesīgus futbola sponsorēšanas darījumus.

Otrais sarakstā ir Everton paziņojošais klubs ieraksta piecu gadu futbolakreklu sponsorēšanu 75 miljonu mārciņu vērtībā ar kazino operatoruSportPesa. Labi zināms Austrijas sporta totalizatora zīmols untiešsaistes kazino bwin ir trešais sarakstā, 2006. gada aprīlī parakstotdivus mega darījumus.

Pirmais līgums, kas bija vērts Ls 12,250,000 gadā, tika veikts kopā ar ACMilan, savukārt otrais ar Manchester United uz Sarkano Devils atvedasatriecoši 24,5 miljonus dolāru gadā.

Visbeidzot, saraksts būtu nepilnīgs bez Spor Toto, Turcijas valstijpiederoša totalizatora uzņēmuma, kas no 2010. gada līdz 2017. gadabeigām kalpoja kā Süper Lig titula sponsors, un tikko tika paziņots parTurcijas futbola augstākā līmeņa Süper Lig jauno sponsoru. Iepriekšējaislīgums bija gada 25 miljonu dolāru vērts.

Atzinīgi vērtē 2018. gada Pasaules kausu Krievijā

Būtu burtiski neiespējami diskutēt par tiešsaistes kazino sponsoriem unlielākajiem sponsorēšanas darījumiem futbolā, nesakot vismaz dažusvārdus par vienu no lielākajiem sporta notikumiem visā pasaulē –Pasaules kausa izcīņā. Mazāk nekā mēnesi ir atlicis līdz 2018. gadaPasaules kausa izcīņas sākumam Krievijā, tāpēc pārbaudīsim dažusjautrus faktus, kas saistīti ar šo populāro globālo parādību.

Ik pēc četriem gadiem Pasaules kausa izcīņā notiek starptautiskasacensība, kurā FIFA atzītās vīriešu valstsvienības spēlē pret viena otru,lai uzvarētu Pasaules kausa izcīņas Trophy, ko iepriekš nosauca par ŽilaRimetu Trophy.

Pasaules kauss ir magnēts sponsoriem, un tas ir jautājums par laiku,kad klubam pievienosies tiešsaistes kazino.

Saskaņā ar Forbes rakstu no 2010. gada Pasaules kauss ir trešaisvērtīgākais sporta notikumu zīmols, tieši pēc Super Bowl un Vasarasolimpiskajām spēlēm. Šie trīs ir sarindoti uz bruto ieņēmumiem, kas gūtikatrā sacensību dienā, kad 2006. gada Pasaules kausa izcīņas rīkotājiDienvidāfrikā sagaidīja, ka mārketinga un sponsorēšanas ieņēmumi ir600 miljoni ASV dolāru.

Vēlākais FIFA finanšu pārskats 2006. gadam parādīja, ka 2006. gadaPasaules kauss palielināja 1,9 miljardus eiro mārketinga ieņēmumos un700 miljonus eiro no sponsorēšanas. Rekords tika lauzts pēdējāPasaules kausa izcīņā, kas tika organizēta 2014. gadā Brazīlijā, kasieņēmumos veidoja 4,8 miljardus dolāru, salīdzinot ar 2,2 miljardiem ASVdolāru izdevumos.

Ņemot vērā visu minēto, nav brīnums, kāpēc tiešsaistes kazino ir tik lielainterese parakstīt apjomīgus futbola sponsorēšanas darījumus. Vai jūsdomājat, ka savienojums starp tiešsaistes kazino un futbolu ir labs vaislikts sportam kopumā? Atstājiet savus komentārus mūsu forumā –vietā, kur ir jūsu viedoklis.